Παρασκευή 1 Νοεμβρίου 2013

Re: advertising Recession, Revenues, Rebirth


Παρά τις προβλέψεις κάποιων ειδημόνων περί παρακμής και σταδιακής 'αποκαθήλωσης' της τηλεόρασης από τον θρόνο του βασιλιά των ΜΜΕ, τόσο η παραγωγή όσο και η κατανάλωση περιεχομένου βρίσκονται διεθνώς σε άνθιση, με τις τηλεθεάσεις σε υψηλά επίπεδα αλλά και την απορρόφηση διαφήμισης να ανακάμπτει. Παράλληλα, η ραγδαία αύξηση χρήσης video στα ψηφιακά Μέσα (είτε μέσω desktop/laptop, είτε μέσω smartphone ή tablet) και τα διαφημιστικά κονδύλια που ακολουθούν δημιουργούν μοναδικές ευκαιρίες τόσο για τα 'παραδοσιακά' τηλεοπτικά κανάλια όσο και για πληθώρα νέων 'digital only' παικτών.

Το συνέδριο θα εξετάσει καίρια ζητήματα όπως:
  • την καινοτομία στην τηλεοπτική διαφήμιση, καθώς το κλασσικό 'σποτ' πλαισιώνεται πλέον από σειρά νέων υπηρεσιών όπως branded content, product placement αλλά και cross-platform συμφωνίες που περιλαμβάνουν εκτενή χρήση webTV, mobile marketing και social media.
  • Το ιδιαίτερα ρευστό 'ψηφιακό' περιβάλλον όπου κανάλια, νέοι παίκτες αλλά και διεθνείς κολοσσοί ανταγωνίζονται για μερίδιο δαπάνης πάνω σε νέα δεδομένα δημιουργικότητας, κάλυψης και τιμολογιακής πολιτικής.
  • τα κρίσιμα επιμέρους θέματα του multiscreen broadcasting / distribution όπως, ενδεικτικά, οι μετρήσεις, οι απαραίτητες δεξιότητες και η τεχνολογική υποδομή.

Θεματολογία

Επιμέρους θέματα που θα τεθούν και συζητηθούν κατά την διάρκεια των εργασιών του συνεδρίου είναι:
  • η στρατηγική επενδύσεων των καναλιών –αλλά και άλλων παρόχων οπτικοακουστικού περιεχομένου- και οι επιχειρηματικές προτεραιότητες για την επόμενη διετία.
  • οι νέες δεξιότητες που απαιτούνται από τους παίκτες της αγοράς, ειδικά στην αγορά διαφήμισης αλλά και στην ανάλυση κοινού (audience analytics).
  • Οι μεταβολές στις προτιμήσεις των διαφημιζομένων και οι νέες υπηρεσίες που απευθύνονται σε αυτές.
  • Η συμπεριφορά του κοινού, ειδικάτων ‘δυναμικών’ target groups, τόσο στην κατανάλωση όσο και στην επανασυσκευασία, αναδιανομή ή και παραγωγή οπτικοακουστικού υλικού.
  • οι επερχόμενες μεταβολές στην δομή του κλάδου, με την αυξανόμενη παρουσία τόσο των παρόχων συνδρομητικής τηλεόρασης όσο και των εταιρειών που προέρχονται από τα Νέα Μέσα.
  • η στρατηγική συνεργιών στο πλαίσιο της διανομής και εκμετάλλευσης οπτικοακουστικού περιεχομένου σε πολλαπλά κανάλια, τόσο σε επίπεδο προγράμματος όσο και σε εμπορική πολιτική.
  • Το μεσοπρόθεσμο μοντέλο εσόδων και ειδικότερα τα περιθώρια περαιτέρω ανάπτυξης νέων πηγών όπως το ηλεκτρονικό εμπόριο ή το περιεχόμενο επί πληρωμή.
  • Ο αντίκτυπος των τεχνολογικών εξελίξεων -λ.χ. HD ή 3D TV- στην καταναλωτική συμπεριφορά αλλά και στην διαφημιστική ζήτηση.
  • Τα ειδικά ζητήματα της ελληνικής πραγματικότητας, τόσο στην διάσταση της διαχείρισης κόστους όσο και σε αυτήν των νέων προιόντων και αγορών.
Σε ποιους απευθύνεται
  • ανώτατα/ανώτερα στελέχη τηλεοπτικών σταθμών
  • στελέχη εταιρειών που παράγουν ή/και διαθέτουν οπτικοακουστικό περιεχόμενο αποκλειστικά σε ψηφιακά Μέσα.
  • διαφημιζόμενους, διαφημιστικές εταιρείες και media agencies.
  • συνεργάτες του κλάδου, όπως πάροχοι προγράμματος, τεχνολογίας και μετρήσεων.
πληροφορίες στο http://www.tvandvideoconference.gr/
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου