Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2013

"Look up" από την British Airways


Ένα διαφημιστικό βίντεο στην Piccadilly Circus του Λονδίνου παρουσιάζει ένα νεαρό αγόρι που δείχνει προς τον ουρανό.
Αν παρακολουθήσετε όμως το ακριβές σημείο στο οποίο δείχνει με το δάχτυλο, θα παρατηρήσετε ότι στοχεύει σε ένα πραγματικό αεροπλάνο στον ουρανό. Η διαφημιστική πινακίδα, ενημερώνεται σε πραγματικό χρόνο με τα ακριβή στοιχεία της πτήσης, εμφανίζοντας τον αριθμό και την προέλευση της. (Στο βίντεο βλέπουμε την πτήση BA475 από τη Βαρκελώνη.)

Σύμφωνα με τεχνικές πληροφορίες η διαφημιστική αυτή πινακίδα χρησιμοποιεί custom made τεχνολογία "παρακολούθησης" προκειμένου να μπορέσει να "τραβήξει" τα στοιχεία. Η Abigail Comber, διευθύντρια Marketing της British Airways, δήλωσε ότι αυτή είναι μια πρωτοποριακή διαφημιστική προσπάθεια όχι μόνο για την αεροπορική εταιρεία του Ηνωμένου Βασιλείου, αλλά και για την διαφήμιση γενικότερα.

 

Το "πείραμα" αυτό της Β.Α. με την διαδραστική διαφήμιση δεν είναι μια νέα ιδέα. Μια πρόσφατη καταχώρηση στην Ισπανία η οποία αφορούσε σε έναν οργανισμό ενάντια στην κακοποίηση ανηλίκων, χρησιμοποίησε φακοειδή εκτύπωση για να δείξει διαφορετικά μηνύματα στα παιδιά και διαφορετικά στους ενηλίκους. Μια άλλη διαφήμιση στο Λονδίνο, με την χρήση βίντεο, έδινε την ευκαιρία στους περαστικούς να χρησιμοποιούν τα κινητά τηλέφωνά τους, προκειμένου να διώξουν μακριά έναν άνδρα που ασκούσε προφορική βία σε μια γυναίκα. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου