Δευτέρα 1 Σεπτεμβρίου 2014

Το Twitter λανσάρει το εκπαιδευτικό hub Flight School!

 Στο λανσάρισμα ενός εκπαιδευτικού hub για agencies με την ονομασία Flight School προχώρησε το Twitter, με τις πρώτες που το δοκίμασαν πιλοτικά να είναι οι Starcom MediaVest Group (SMG), WPP και Omnicom.

Στόχος του Twitter Flight School είναι να διδάξει στα agencies πώς να αναπτύσσουν high-impact marketing καμπάνιες για τους πελάτες τους, να τους βοηθήσει να μεγιστοποιήσουν το περιεχόμενό τους στο Twitter, καθώς και να προωθούν μηνύματα τη σωστή στιγμή στο κοινό-στόχο τους. Η Laura Desmond, global CEO της SMG, δήλωσε: «Για τους marketers που θέλουν να έχουν πρόσβαση στους καταναλωτές κατά τη διάρκεια των μεγαλύτερων, live, δημόσιων συζητήσεων, δεν υπάρχει καταλληλότερο μέρος από το Twitter. Το Flight School μας παρέχει περαιτέρω εξειδίκευση στην χρήση της real-time marketing πλατφόρμας του Twitter για τη δημιουργία αποτελεσματικών καμπανιών για τους πελάτες μας».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου