Δευτέρα 8 Σεπτεμβρίου 2014

eCommerce: Προοπτικές, τάσεις & insights


Είναι ένας από τους ελάχιστους κλάδους που παρουσιάζουν αυτή την περίοδο εντυπωσιακή ανάπτυξη. Γι’ αυτό και, μαζί με τις online συναλλαγές, αυξάνονται και αυτοί που σπεύδουν να επενδύσουν στο eCommerce. Πόσοι γνωρίζουν, όμως, πραγματικά τι χρειάζεται για να επιτύχουν;

Οι χειμερινές εκπτώσεις ολοκληρώθηκαν τυπικά πριν μερικές εβδομάδες και, εν μέσω της οικονομικής ύφεσης, για άλλη μία φορά η ανταπόκριση των καταναλωτών χαρακτηρίστηκε απογοητευτική. Μάλιστα, σύμφωνα με εκτιμήσεις της αγοράς, ο τζίρος κυμάνθηκε πτωτικά κατά 30-35% σε σχέση με την αντίστοιχη εκπτωτική περίοδο του 2011.

Κι όμως, παρά το γεγονός ότι η αγοραστική δύναμη των Ελλήνων έχει περιοριστεί σημαντικά, υπάρχει και ένας κλάδος του λιανεμπορίου, ο οποίος, σαν το... γνωστό γαλατικό χωριό, αντιστέκεται σθεναρά. Ποιος; Μα φυσικά το ηλεκτρονικό εμπόριο, το οποίο, παρά τις δύσκολες συνθήκες, καταφέρνει χρόνο με τον χρόνο να ακολουθεί ανοδική πορεία. Όπως αποκαλύπτει η ετήσια έρευνα του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (Eltrun) για την καταγραφή της συνολικής αγοράς B-C στην Ελλάδα, το 2009 οι έλληνες online καταναλωτές υπολογίζονταν στους 700.000 και το ύψος των online συναλλαγών είχε φτάσει τα 0,8 δισ. ευρώ.

Μόλις δύο χρόνια αργότερα και, ενόσω η ελληνική οικονομία βρίσκεται πια στο ναδίρ της μεταπολιτευτικής ιστορίας, το eCommerce παρουσιάζει ανάπτυξη που υπερβαίνει το 100%! Και δεν δείχνει σημάδια «κόπωσης». Κάθε άλλο.

Το Marketing Week, θέλοντας να σκιαγραφήσει το φαινόμενο «eCommerce» και να βοηθήσει όσους επιθυμούν να δραστηριοποιηθούν επιτυχώς στον συγκεκριμένο κλάδο, επικοινώνησε με διακεκριμένα στελέχη της εγχώριας αγοράς και τους απηύθηνε μερικά καίρια ερωτήματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου