Τετάρτη 27 Αυγούστου 2014

Στο 10,76% η αύξηση της διαφημιστικής δαπάνης το 7μηνο 2014!


Η αύξηση της διαφημιστικής δαπάνης στα κύρια μέσα συνεχίστηκε και τον Ιούλιο, όπως δείχνουν τα στοιχεία της Media Services.

Σύμφωνα με αυτά, το 7μηνο Ιανουάριος-Ιούλιος, η δαπάνη στο σύνολό της αυξήθηκε κατά 10,76% σε σχέση με το αντίστοιχο 7μηνο του 2013, φθάνοντας τα 760.879.197 ευρώ έναντι 686.944.251 ευρώ. Την μεγαλύτερη αύξηση δαπάνης σημείωσε το ραδιόφωνο, με 36,85% και ακολούθησαν η τηλεόραση, με 17,96% και τα περιοδικά, με 3,95%. Αντίθετα, οι εφημερίδες διατήρησαν το αρνητικό πρόσημο, με την πτώση της δαπάνης να φθάνει το 4,28%. Μάλιστα, η πτώση στις εφημερίδες δείχνει να αυξάνεται, αφού το 6μηνο του 2014 ήταν 2,83%.

Όσον αφορά στον Ιούλιο, η αύξηση της δαπάνης στο σύνολό της έφτασε το 9,34% και διαμορφώθηκε στα 106.961.521 ευρώ από 97.827.975 ευρώ τον Ιούλιο του 2013. Την μεγαλύτερη αύξηση σημείωσε η δαπάνη στην τηλεόραση, με 23,36%, ενώ και το ραδιόφωνο κέρδισε έδαφος (+20,48%). Ωστόσο, η πτώση της δαπάνης στις εφημερίδες ήταν μεγάλη, φθάνοντας το 13,04%, ενώ αρνητικό ήταν και το πρόσημο για τα περιοδικά (-1%). Σε κάθε περίπτωση, οι θετικοί ρυθμοί αύξησης της διαφημιστικής δαπάνης διατηρούνται και, έστω κι αν αφορούν στην τεκμαρτή δαπάνη, δείχνουν μια θετική και ελπιδοφόρα τάση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου