Τετάρτη 27 Αυγούστου 2014

Η Amazon ετοιμάζει πλατφόρμα online διαφήμισης!


Την ραγδαία επέκτασή της στην online διαφήμιση φαίνεται να σχεδιάζει η Amazon, καθώς βρίσκεται στο στάδιο ανάπτυξης και ελέγχου μιας νέας ad placement πλατφόρμας.

(ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ) Σύμφωνα με τις διαθέσιμες πληροφορίες, τα Amazon Sponsored Links θα λειτουργούν αρχικά ως ένα in-house σύστημα, αντικαθιστώντας τη χρήση των AdWords της Google. Εκτός από τα έσοδα που θα φέρει η νέα πλατφόρμα στην Amazon, θα της επιτρέψει μεγαλύτερο έλεγχο στα δεδομένα που θα προκύπτουν από καταναλωτές που πραγματοποιούν αναζητήσεις και κάνουν κλικ σε διαφημίσεις. Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η Karsten Weide, αναλύτρια της εταιρείας ερευνών IDC, «η Amazon θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει τα δεδομένα που διαθέτει γύρω από την αγοραστική συμπεριφορά για να ενισχύσει την αποτελεσματικότητα των διαφημίσεων. Στους marketers θα αρέσει να έχουν μια ακόμα αξιόπιστη διαφημιστική επιλογή, εκτός των Google και Facebook».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου