Πέμπτη 22 Μαΐου 2014

Ματαιώνεται η συγχώνευση Publicis-Omnicom


H πολυσυζητημένη συγχώνευση-μαμούθ για το χώρο της επικοινωνίας, που θα δημιουργούσε έναν τεράστιο διαφημιστικό οργανισμό εκτιμώμενης αξίας 35 δις. δολαρίων, είναι πλέον παρελθόν.

Με ανακοινώσεις τους χθες το απόγευμα, ο όμιλος Publicis Groupe και ο όμιλος Omnicom Group, επιβεβαίωσαν τις φήμες των τελευταίων ημερών που έκαναν λόγο για «ναυάγιο» της συμφωνίας τους. Η συγχώνευση είχε ανακοινωθεί πριν από σχεδόν ένα χρόνο με πανηγυρικό τρόπο και με τις δύο πλευρές να κάνουν λόγο για συμφωνία μεταξύ «ίσων», ενώ το σχέδιο είχε λάβει το πράσινο φως από τις ρυθμιστικές αρχές ανταγωνισμού της ΕΕ και είχε την υποστήριξη τόσο των αρμόδιων αρχών στις ΗΠΑ –έδρα της Omnicom-, όσο και της γαλλικής κυβέρνησης, σύμφωνα με την Publicis.

Ωστόσο, το τελευταίο διάστημα είχαν πληθύνει τα δημοσιεύματα που ανέφεραν ότι οι δύο πλευρές διαφωνούσαν σε βασικά σημεία της συμφωνίας, όπως η κάλυψη των ηγετικών θέσεων του νέου σχήματος, ενώ επίσης συνάντησαν εμπόδια σε φορολογικά και νομικά ζητήματα, που δημιούργησαν περαιτέρω καθυστερήσεις. Το «πάντρεμα» των δύο ομίλων, θα είχε δημιουργήσει ένα «μεγαθήριο» για την παγκόσμια διαφημιστική βιομηχανία, που θα επεσκίαζε και τις μεγαλύτερες εξαγορές της πρόσφατης ιστορίας, όπως της Aegis από την Dentsu τον Μάρτιο του 2013 και της Young & Rubicam από τον όμιλο WPP το 2000.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου