Πέμπτη 22 Μαΐου 2014

Πώς τα εκδοτικά brands θα επιτύχουν engagement και έσοδα μέσα από τα social media;



Η παρουσία των εκδοτικών brands στα social media, με στρατηγικό στόχο την αύξηση της επισκεψιμότητας, το engagement των χρηστών, αλλά και τα νέα διαφημιστικά έσοδα, αποτελεί σήμερα το πλέον καίριο σημείο προβληματισμού των εκδοτών και των εκδοτικών τους οργανισμών.

Από τη στιγμή δε, που η διαφημιστική επένδυση στα λεγόμενα «παραδοσιακά» media συνεχίζει να μειώνεται - ενώ την ίδια στιγμή η διείσδυση της ψηφιακής τεχνολογίας και του διαδικτύου ενισχύεται μέρα με την ημέρα-, η στροφή στα social media και ο συνδυασμός των τελευταίων με τα παραδοσιακά είναι η μεγαλύτερη πρόκληση, που κρύβει ευκαιρίες, αλλά και παγίδες. Στο Publishing Conference ‘14 που διοργανώνει το Marketing Week την Παρασκευή 7 Μαρτίου στο Aμφιθέατρο Maroussi Plaza, μία κορυφαία ειδικός από το διεθνή χώρο δίνει απαντήσεις στα παραπάνω ζητήματα.

Έχοντας διατελέσει μέχρι πρόσφατα Head of Social Media, IPC Media, UK, η Cathy Ma ήταν υπεύθυνη για την παρουσία στα κοινωνικά μέσα όλων των brands του Ομίλου. Η IPC Media αποτελεί τον μεγαλύτερο εκδότη consumer περιοδικών στην Μ.Βρετανία, με τίτλους όπως Wallpaper, InStyle, MarieClaire, TV Times και NME. Η παρουσία της προσφέρει μια μοναδική ευκαιρία στους συνέδρους να δουν και να ακούσουν από κοντά απόψεις και εμπειρίες επί του «καυτού» ζητήματος της άριστης αξιοποίησης των social media από τους εκδότες. Το Publishing Conference 2013 έχει τεθεί υπό την αιγίδα της Ένωσης Εκδοτών Διαδικτύου (ΕΝΕΔ).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου