Τρίτη 4 Φεβρουαρίου 2014

Fiat και Chrysler ενώνονται σε ένα brand


Στις 21 Ιανουαρίου η Fiat ολοκλήρωσε την πλήρη εξαγορά της αμερικανικής Chrysler, την πλειοψηφία των μετοχών της οποίας κατείχε ούτως ή άλλως (σε μια διαδικασία που ξεκίνησε έπειτα από την πτώχευση του αμερικανικού κολοσσού τον Ιούνιο του 2009).

Με την ολοκλήρωση αυτή της εξαγοράς, ήλθε ο καιρός να δημιουργηθεί μια νέα εταιρεία η οποία ονομάζεται Fiat Chrysler Automobiles, με έδρα της την Ολλανδία.


Σαφώς, τα εμπορικά σήματα που έχει στο χαρτοφυλάκιό της η νέα εταιρεία (Abarth, Alfa Romeo, Chrysler, Dodge, Ferrari, Fiat, Fiat Professional, Jeep, Lancia, Maserati, Ram Trucks kai SRT) θα συνεχίσουν να υφίστανται, όμως η νέα εταιρεία χρειάζεται κι ένα νέο, δικό της εμπορικό σήμα ώστε να σηματοδοτήσει το σημαντικό γεγονός της ουσιαστικής δημιουργίας της.
Το project αυτό ανέλαβε να φέρει εις πέρας το γραφείο Robilant Associati, με έδρα το Μιλάνο.

Επέλεξε να βασιστεί στο ακρωνύμιο FCA, “πατώντας” ουσιαστικά στα τρία βασικά γεωμετρικά σχήματα: τετράγωνο (F), κύκλος (C) και τρίγωνο (Α). Σύμφωνα με τους υπεύθυνους για το σχεδιασμό, η νέα ταυτότητα μιλά την παγκόσμια γλώσσα της γεωμετρίας και είναι αντιπροσωπευτική ενός οργανισμού που είναι κάτι πολύ περισσότερο από το άθροισμα των δύο στοιχείων του, βασισμένη σε ισχυρές βασικές αξίες που αντιπροσωπεύουν μια μοναδική εταιρική κουλτούρα, ένα κοινό όραμα κι ένα γκρουπ με διεθνή εμβέλεια.

Πηγή:designmag.gr



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου