Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου 2014

«Dance More, Drink Slow»... Από την Heineken


H Heineken, στο πλαίσιο της καμπάνιας προώθησης της υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ «Dance More, Drink Slow», λανσάρει το τηλεοπτικό σποτ «Sunrise»και αντίστοιχη digital επικοινωνία.



Πρωταγωνιστής, και αυτή τη φορά, ο «Man of the world» της Heineken, ο οποίος ξεκινάει τη νυχτερινή του διασκέδαση απολαμβάνοντας την αγαπημένη του μπίρα, αλλά στην πορεία επιλέγει συνειδητά να συνεχίσει πίνοντας νερό, προκειμένου να διατηρήσει στο ακέραιο την ενέργειά του. Στο τέλος της βραδιάς, ο «Man of the world» έχοντας καταναλώσει με μέτρο την αγαπημένη του μπίρα, απολαμβάνει τη μαγεία της ανατολής. Στο πλαίσιο της νέας καμπάνιας, η Heineken έχει ήδη ξεκινήσει  συνεργασία με τον παγκοσμίου φήμης DJ, Armin Van Buuren, ο οποίος υποστηρίζει μέσα από το video clip του «The Experiment» την υπεύθυνη κατανάλωση. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου